PowerKraut zet in op nationale en internationale groei met aanstelling van nieuwe Sales Director Kjeld Cornelissen
Doetinchem, 26 november 2024 – PowerKraut, specialist in data-driven marketing voor de mobiliteitsbranche, breidt het directieteam uit met de aanstelling van Kjeld Cornelissen als Sales Director. Met zijn komst focussen eigenaren Frans Huetink en Jordi Bultman op de verdere professionalisering en groei van het salesteam.
Deze aanstelling markeert een nieuwe fase in de strategie van PowerKraut om haar klantenportfolio in de mobiliteitsbranche uit te bouwen, en de samenwerking met bestaande klanten nog verder te verdiepen. Onder leiding van Frans en Jordi is PowerKraut de afgelopen jaren gegroeid door flink te investeren in medewerkers. Dit heeft geleid tot een organisatie van meer dan 80 professionals met een uitgesproken ondernemende mentaliteit. De focus op groei en innovatie wordt in 2025 voortgezet, waarbij wederom een significant deel van de omzet wordt vrijgemaakt voor investeringen in technologie en klantrelaties.
Visie past perfect bij ambities PowerKraut
Kjeld Cornelissen brengt meer dan 15 jaar ervaring als ondernemer in de B2B-sector mee. Als oprichter van FlowFabric.com, dat internationaal doorontwikkelde tot CLEVR.com, en als toezichthouder bij de KNMV en Chairman of The Supervisory Board bij Maqqie, combineert hij strategisch inzicht met diepgaande praktijkervaring. Zijn visie op groei en innovatie sluit perfect aan bij de ambities van PowerKraut.
Kjeld: “De gedrevenheid en ambitie die Frans en Jordi hebben laten zien in het bouwen van PowerKraut spreekt me enorm aan. Het is inspirerend om deel uit te maken van dit team en om met onze diensten en producten écht het verschil te maken. We hebben alle ingrediënten in huis om de leidende positie in de mobiliteitsmarkt verder te versterken.”
Over PowerKraut
PowerKraut biedt al meer dan 15 jaar geavanceerde oplossingen op het snijvlak van technologie en marketing. Met specialisaties in websites & applicaties, data & marketing automation, retailcommunicatie en performance marketing werken ze samen met mobiliteitsaanbieders aan meetbare groei. Door te focussen op innovatie, creativiteit en ondernemerschap streeft PowerKraut naar langdurige samenwerkingen in de dynamische mobiliteitsmarkt.
Voor meer informatie over PowerKraut, bezoek: www.powerkraut.nl
Contactpersoon voor media: Kjeld Cornelissen – kjeld@powerkraut.nl
The post PowerKraut zet in op nationale en internationale groei met aanstelling van nieuwe Sales Director Kjeld Cornelissen first appeared on Automotive Online.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!