Bovemij: Focus op verzekeringen, datadiensten en garanties

Een van de nieuwe initiatieven is de Bovemij verzuim ontzorgverzekering.

Bovemij versterkt haar positie met een focus op verzekeringen, datadiensten en garanties. Voor 2025 introduceert Bovemij de verzuim ontzorgverzekering, die ondernemers volledig ontzorgt. “Wij regelen alles rondom ziekteverzuim, zodat de ondernemer zich kan concentreren op zijn zaak”, vertelt Patrick van Duijnhoven, commercieel directeur bij Bovemij.

Bovemij heeft haar strategie aangescherpt en richt zich volledig op haar kernactiviteiten. “We willen dingen echt goed doen, zodat we ons blijven onderscheiden voor onze klanten in de mobiliteitssector”, legt Van Duijnhoven uit. Een belangrijke pijler is de garagepolis. Deze is geoptimaliseerd, onder andere met het oog op de invoering van het agencymodel bij verschillende merken. Van Duijnhoven: “Daarnaast hebben we onze positie versterkt met serviceconcepten. Dit zijn autoverzekeringen die onze klanten de mogelijkheid bieden om aan hun klanten extra services te bieden. Zo werken we aan een toekomstbestendig verdienmodel.”

Ondersteuning

Een van de nieuwe initiatieven is de Bovemij verzuim ontzorgverzekering. “Voor veel ondernemers, met name in het mkb, wordt het moeilijker om alle wet- en regelgeving rondom ziekteverzuim bij te houden”, zegt Van Duijnhoven. “Onze verzuim ontzorgverzekering zorgt ervoor dat ondernemers geen omkijken hebben naar de naleving van de wet- en regelgeving, waardoor ze zich maximaal kunnen richten op hun eigen bedrijf.” Naast verzekeringen zet Bovemij sterk in op datadiensten. Deze worden verzorgd door dochteronderneming RDC. “Samen zorgen we ervoor dat klantdata en gegevens over auto’s of wagenparken op orde zijn. Door deze data te benutten, zorgen we ervoor dat namens onze klanten op het juiste moment relevante informatie wordt verstuurd. Daarnaast leveren we relevante marktdata: welke occasions doen het goed in jouw regio en waar moet je met een boogje omheen lopen? Met deze informatie kunnen klanten beter onderbouwde beslissingen nemen.’’

Alleen samen gaan we vooruit

Garanties en klantrelaties

De derde tak van sport bestaat uit garanties. Door de overname van AutoTrust heeft Bovemij haar aanbod voor dealers en universele garages verder uitgebreid. AutoTrust biedt onder andere verlengde garanties na afloop van fabrieksgarantie of de BOVAG-garantie. “Deze garanties vormen een kans voor autobedrijven om klanten te binden, omdat zij ook voor het onderhoud terugkeren”, benadrukt Van Duijnhoven. Daarnaast biedt de verzamelde data van garantiegevallen waardevolle inzichten. “Wanneer we opvallende trends ontdekken, wijzen we de ondernemer daarop”, legt Van Duijnhoven uit. “Zo kunnen ondernemers proactief ingrijpen, bijvoorbeeld wanneer een bepaald model vaak versnellingsbakproblemen krijgt na een bepaald aantal kilometers. Deze inzichten helpen ondernemers preventief actie te ondernemen, een betere service te bieden en zelfs schadeclaims te voorkomen.’’ Met de focus op verzekeringen, datadiensten en garanties bestaat Bovemij voor en door de mobiliteitsbranche. “Wij blijven samen met de ondernemers werken aan een succesvolle toekomst in mobiliteit, want alleen samen gaan we vooruit”, besluit Van Duijnhoven.

The post Bovemij: Focus op verzekeringen, datadiensten en garanties first appeared on Automotive Online.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *