AutoTrack gaat occasionaanbod ANWB.nl verzorgen

In de loop van maart is het AutoTrack-aanbod zichtbaar op de occasionsite van de ANWB.

De ANWB en AutoTrack gaan een partnerschap aan waarbij het volledige aanbod van occasions op ANWB.nl exclusief verzorgd wordt door Autotrack. Voor abonnees van Autotrack betekent dit dat hun aanbod automatisch en zonder extra kosten getoond wordt op ANWB.nl, zoals dat ook al gebeurt op Autoweek.nl. Dit meldt AutoTrack.

De ANWB biedt sinds 2019 op haar website ook occasions aan. Bij de aangeboden voertuigen wordt de richtprijs volgens de ANWB-koerslijst vermeld, een overzicht van de totale gebruikskosten, een autotest en bevindingen van de Wegenwacht en experts van de ANWB.

Autotrack is onderdeel van Automotive Mediaventions (AMV). Daaronder vallen onder meer Autotrack, Gaspedaal, Autowereld.nl en Easybuy (voorheen Bynco). AMV-directeur Sander van den Hout is enthousiast: “We versterken elkaars betrouwbaarheid en vormen een belangrijk front in de automarkt. Dit partnerschap biedt een evenwichtige verdeling tussen de belangen van leden, waarvoor ANWB zich al jaren inzet, en het leveren van hoogwaardige leads aan autobedrijven, waarin Autotrack uitblinkt.”

Later in het eerste kwartaal van 2025 zal de ANWB enkel nog occasions tonen die via Autotrack zijn aangemeld. Voor de bij Autotrack aangesloten autobedrijven biedt dit partnerschap extra mogelijkheden. “De doorplaatsing bij de ANWB versterkt de kwaliteitsbeleving van het aanbod voor de consument, wat zich vertaalt in meer hoogwaardige leads zonder dat hier extra kosten aan verbonden zijn”, stelt Autotrack.

The post AutoTrack gaat occasionaanbod ANWB.nl verzorgen first appeared on Automotive Online.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *